Prazdroji se daří, jeho prodeje vzrostly téměř o pět procent

Téměř o pět procent více piva ve srovnání s loňským 1. pololetím prodala letos do konce června v tuzemsku skupina Plzeňský Prazdroj. Ta zahrnuje značky Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast. V samotném červnu vzrostl podniku meziročně odbyt dokonce o 15 procent, přičemž větší objem tvořilo pivo sudové. ČTK to řekl mluvčí Prazdroje Alexej Bechtin, podle něhož by skupina měla udržet pětiprocentní meziroční nárůst až do konce roku. "Největší procentuální růst zaznamenávají všechny druhy piva Velkopopovický Kozel, jehož prodeje od dubna rapidně rostou," dodal.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info