Rodinný pivovar Bernard do konce září zvýšil výstav i tržby

Humpolecký Rodinný pivovar Bernard do konce září meziročně zvedl výstav piva o 15 procent na 94.000 hektolitrů. Prodeji piva přálo mimořádně horké léto. Tržby za pivo se proti loňsku zvýšily o třetinu na téměř 130 milionů korun. Podle mluvčího Zdeňka Mikuláška se kromě vyššího výstavu projevilo i lednové zvýšení ceny piva a rostoucí poptávka po exkluzivním svátečním ležáku. Prodej podpořily i dlouhodobé investice do obchodní činnosti, které pivovaru otevírají cestu do dalších restaurací v celé republice. Pivovar také dbá na propagaci; letos získal několik ocenění v oblasti reklamy, naposled počátkem listopadu za reklamní motiv Smrt otvíráku. Zlatou pecku mu udělila Asociace českých reklamních agentur.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info