V dubnu vynaložilo na reklamu v televizi nejvíce Danone

PRAHA 1.cervna (CTK) - V mesíci dubnu vynaložila na reklamu v televizi nejvíce prostredku spolecnost Danone. Celkem na všech televizních stanicích Danone zaplatilo v dubnu za reklamu 17 miliónu korun, z toho jen na TV Nova 11,2 miliónu korun. Uvádí to casopis Strategie podle mesícních žebrícku nejvetších inzerentu na televizních stanicích, které zpracovává agenturaANR Praha.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info