Pivovar Březnice se chce více prosadit na regionálním trhu

Pivovar Březnice, který patří výstavem kolem 20.000 hektolitrů k nejmenším českým producentům piva, se chce více prosadit na regionálním trhu. "Po investicích do technologie začínáme postupně budovat i novou obchodní síť," řekl ČTK sládek František Pinkava. Firma předpokládá že se jí podaří zvýšit i výstav. Kapacita pivovaru je až 53.000 hektolitrů. Významné postavení na regionálním trhu pivovar ztratil v minulých letech kvůli častému střídání nájemců. Loni na Příbramsku prodal zhruba 20 procent produkce.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info