Mezi rolníky a výrobcem obalů na mléko vypukla mediální bitva
29.04.2010 | ČTK
Mediální bitva o zákazníky se rozpoutala mezi zemědělci a výrobcem obalů na trvanlivé mléko Tetra Pak. Zemědělcům se totiž nelíbí, že někteří odborníci na hygienu a lékaři na tiskové konferenci organizované společností Tetra Pak tento týden varovali spotřebitele před konzumací čerstvého mléka z farmářských automatů, a přešli do mediálního protiútoku. Na příští týden zemědělci svolali do Prahy vlastní tiskovou konferenci, na které chtějí s pomocí lékařů, veterinářů i odborníků na výživu argumenty protistrany vyvrátit.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Ceny potravin v roce 2026: Levné máslo a brambory, zdraží káva či kakao (26.12.2025)
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)

Tweet



