Kofola má novou etiketu i nové logo
04.03.2003 | Mladá fronta Dnes
Novou etiketu a logo má nejznámější výrobek krnovské firmy Kofola. Autorem nového označení limonády kofola je grafické studio Unity GDG. Etiketa je v oranžové a zelené barvě a nechybí na ní lístek lékořice, který symbolizuje jednu ze složek nápoje. "Firma chtěla dynamický a moderní obal, který by lépe oslovoval mladší spotřebitele," vysvětlila změnu loga mediální zástupkyně krnovské Kofoly Petra Kubánková.
Další články v kategorii
- Letos se objevilo ve velkochovech deset ohnisek ptačí chřipky, stejně jako loni (22.12.2025)
- Ministerstvo životního prostředí vydalo poslední Věstník v roce 2025 (22.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)
- Předvánoční víkend někteří věnují uzení masa (22.12.2025)
- Uhlíkově negativní zemědělství: Jak ho můžeme dosáhnout v českých podmínkách? (22.12.2025)
- Rybáři rozvážejí ze sádek v Chropyni desítky tun kaprů pro vánoční trh (22.12.2025)
- Na Vánoce přijde sníh a mráz (22.12.2025)
- Umělé vánoční stromky zůstaly v menšině. Většina je od soukromých pěstitelů (22.12.2025)
- Mléčné výrobky snižují riziko demence. Vědci sestavili seznam vhodných produktů (22.12.2025)

Tweet



